BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Struktura organizacyjna
Ilość odsłon: 58899

Komórka do Spraw Ochrony Informacji Niejawnej
Kierownik referatu: Krzysztof Kosuda
stanowisko pełnomocnika Wójta Gminy ds. ochrony informacji niejawnej.
82-450 Stary Dzierzgon 71
Lokalizacja pok. nr 20
Telefon 055 2761481 lub 82 wew. 44
Fax 055 2761483
Adres e-mail k.kosuda@starydzierzgon.pl
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.

2. Ochrona systemów i sieci teleinformatycznych.

3. Zapewnianie ochrony fizycznej jednostki organizacyjnej.

4. Przeprowadzanie okresowych kontroli ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów.

5. Przeprowadzanie kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji.

6. Opracowywanie planu ochrony jednostki organizacyjnej i nadzorowanie Jego realizacji.

7. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników urzędu w zakresie ochrony informacji niejawnych.

8. Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem mienia w urzędzie.

9. Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych.

10. Wykonywanie zadań związanych z ustawą o ochronie i kształtowaniu środowiska.

11. Przygotowywanie i realizacja uchwał rady gminy w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości, porządku na terenie gminy i utylizacji odpadów.

12. Nadzór nad utrzymaniem czystości placów, ulic i posesji.

13. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności dotyczącej wywozu odpadów.

14. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów.

15. Naliczanie kar za usunięcie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia.

16. Sporządzanie okresowych informacji i naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska w zakresie zanieczyszczenia powietrza, odpadów i ochrony wód.

17. Sporządzanie informacji i prowadzenie rejestru - składów odpadów, nie eksploatowanych składowisk odpadów, które nie zostały zrekultywowane oraz miejsc gromadzenia odpadów, na które nie ma właściwej decyzji.

18. Nadzór nad likwidacją nielegalnych składowisk odpadów.

19. Prowadzenie zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt oraz współdziałanie z innymi gminami w prowadzeniu schronisk dla zwierząt.

20. Współdziałanie ze Stacją Hodowli i Unasienniania Zwierząt oraz Związkiem Hodowców poszczególnych ras zwierząt w zakresie pracy hodowlanej.

21. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej punktów kopulacyjnych i rozpłodników.

22. Wydawanie zezwoleń na trzymanie psów rasy uznanej za agresywną.

23. Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy prawo łowieckie.

24. Ewidencja parków kraj obrazo wych, rezerwatów i pomników przyrody.

25. Współdziałanie ze Starostwem Powiatowym w zakresie zalesienia gruntów rolnych nieprzydatnych do produkcji rolniczej.

26. Sporządzanie planu rocznego oraz planów wieloletnich dotyczących zadrzewień.

27. Prowadzenie rejestru decyzji z zakresu gospodarki wodnej - pozwolenia wodnoprawne.

28. Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na zwykłe korzystanie z wód.

29. Nakazywanie lub zakazywanie wykonywania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem.

30. Rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych do stanu poprzedniego.

31. Ochrona przed powodzią.

32. Nadzór i kontrola nad działalnością spółek wodnych i ich związków.

33. Rozstrzyganie sporów o przynależności do spółki wodnej oraz wysokość składek i innych świadczeń spółki.

34. Wydawanie zezwoleń o celowości zakupu rozpłodnika na punkty kopulacyjne.

35. Sporządzanie okresowych informacji dotyczących produkcji zwierzęcej oraz stanu pogłowia.

36. Uczestniczenie w okresowych przeglądach i kontrolach punktów kopulacyjnych.

37. Współpraca z Powiatowym Lekarzem Weterynarii i Państwowym Inspektorem Sanitarnym w zakresie występowania i zwalczania chorób zakaźnych.

38. Podawanie do wiadomości zainteresowanym osobom i instytucjom informacji dotyczących produkcji zwierzęcej, lecznictwa i profilaktyki weterynaryjnej.

39. Prowadzenie rejestru decyzji dotyczących stwierdzenia chorób zakaźnych i ich wygaśnięcia.

40. Podawanie do wiadomości zainteresowanym osobom i instytucjom informacji dotyczących produkcji roślinnej, rolnictwa oraz ochrony roślin.

41. Współdziałanie z Państwowym Inspektorem Ochrony Roślin w zakresie zwalczania chorób, szkodników i chwastów.

42. Sporządzanie okresowych informacji dotyczących powierzchni użytków i zasiewów oraz informacji o sytuacji w rolnictwie.

43. Współdziałanie z organizacjami rolników działających na terenie gminy w ich statutowej działalności.

44. Prowadzenie teczek: terminatka, sprawy do załatwienia, teczki spraw ostatecznie załatwione zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

45. Roczny plan pracy na stanowisku pracy.

46. Zastępstwo stanowiska pracy ds. obrony cywilnej i spraw wojskowych oraz

pracownika prowadzącego Biuletyn Informacji Publicznej podczas ich nieobecności.

47. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy lub Zastępcę Wójta Gminy wynikające z obowiązujących przepisów prawnych,




© 2003 Internet-Info