BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Struktura organizacyjna
Ilość odsłon: 58874

Referat Organizacyjny i Spraw Obywalelskich
Kierownik referatu: Elzbieta Zdrojewska
Stary Dzierzgon 71
82-450 Stary Dzierzgoń
Lokalizacja pok. nr 10
Telefon 05 2761481 wew. 36
Fax 055 2761483
Adres e-mail stary_dzierzgon@pro.onet.pl
Zakres obowiązków:
W zakresie spraw organizacyjnych i kadrowych:

1. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w urzędzie w realizacji rocznego planu działania urzędu oraz opracowywaniu i realizacji planów pracy.

2. Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg, wniosków i listów a w szczególności:

a) prowadzenie rejestru i ewidencji skarg, wniosków i listów,

b) nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwianiem skarg, wniosków i listów,

c) sporządzanie protokołów ze skarg w ramach przyjęć interesantów.

3. Kompletowanie protokołów z kontroli wewnętrznych w urzędzie i zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.

4. Współdziałanie w przygotowywaniu sprawozdań, informacji i innych materiałów dla potrzeb rady i ich organów.

5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu.

6. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu, dyrektorów i kierowników podległych jednostek samorządowych Wójtowi Gminy.

7. Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników urzędu, zwolnień z pracy, awansowaniem i nagradzaniem.

8. Przygotowywaniem dokumentacji z zakresu: powoływania, zaszeregowania, awansowania i odwoływania dyrektorów, kierowników jednostek samorządowych, samorządowej instytucji kultury podległych Wójtowi Gminy.

9. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników urzędu.

10. Prowadzenie rejestru nagród jubileuszowych.

11. Rozliczanie wyjść prywatnych w godzinach pracy pracowników urzędu.

12. Prowadzenie gospodarki etatami i funduszem płac w urzędzie.

13. Wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych pracowniczych i rodzinnych.

14. Sporządzanie wniosków do Rejonowego Urzędu Pracy o wykonanie robót publicznych na terenie gminy.

15. Techniczna obsługa Komisji ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi na terenie gminy.

16. Współpraca z terapeutami prowadzącymi zajęcia w świetlicach środowiskowych.

17. Sporządzanie sprawozdań GUS dotyczące zatrudnienia w urzędzie i zbiorczych sprawozdań GUS szkół i przedszkola z terenu gminy.

18. Prowadzenie dokumentacji związanej z mianowaniem nauczycieli w poszczególnych szkołach na terenie gminy.

Załączniki:

oswiadczenie_zdrojewska_dzialalnosc-gosp.pdf  -> pobierz
Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z dnia 14 stycznia 2003
  Rozmiar: 255KB
  Data dodania: Friday, 12 October 2007, godz. 08:06
  Typ MIME: application/pdf
 




© 2003 Internet-Info