BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Struktura organizacyjna
Ilość odsłon: 58816

Referat Organizacyjny i Spraw Obywalelskich stanowisko ds. obsługi rady, samorządów wiejskich i techniczno - kancelaryjnych urzędu
inspektor - Jolanta Hajdukiewicz
82-450 Stary Dzierzgoń
Lokalizacja pok. nr 1
Telefon 055 2761481 lub 2761482 wew. 32
Fax 055 2761483
Adres e-mail j.hajdukiewicz@starydzierzgon.pl
Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RZ.P. i rad gminy oraz organów samorządu mieszkańców i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów.

2. Obsługa kancelaryjne - biurowa w zakresie zleconym i merytoryczna Rady Gminy i jej organów, a w tym organizacyjnego przygotowania posiedzeń organów kolegialnych, opracowywania materiałów z obrad, uchwał, postanowień, oświadczeń, apeli i wniosków oraz przekazywania ich odpowiednim organom i czuwania nad ich realizacją przez właściwe organy i jednostki organizacyjne.

3. Zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję rady i komisji, zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad.

4. Prowadzenie rejestrów uchwał i postanowień rady gminy, oświadczeń i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych oraz czuwanie nad ich terminową realizacją i załatwianiem.

5. Pomoc przy opracowywaniu projektów planów pracy rady gminy i jej organów oraz informowanie zainteresowanych o zadaniach wynikających z uchwalonych planów.

6. Współdziałanie z przewodniczącymi właściwych komisji rady gminy, a w

szczególności w zakresie zapewnienia udziału komisji w przygotowaniu projektów uchwał, projektów aktów zawierających przepisy prawa miejscowego, koordynacji planów kontroli komisji oraz współuczestniczenie w czynnościach kontrolnych.

7. Opracowywanie informacji, ocen i wniosków dla potrzeb rady, a w szczególności dotyczących wykorzystania opinii i wniosków komisji przez organy, do których one były kierowane, prawidłowości i terminowości realizacji interpelacji i wniosków radnych, działalności komisji i radnych.

8. Przygotowywanie projektów spotkań radnych z wyborcami oraz dyżurów w okręgach wyborczych w celu przyjmowania wniosków, uwag i skarg mieszkańców.

9. Prowadzenie rejestru zarządzeń, decyzji Wójta Gminy.

10. Organizowanie w zakresie wskazanym przez radę gminy przeprowadzenie referendum gminnego.

11. Opracowywanie na zlecenie rady gminy materiałów i informacji oraz wniosków dotyczących działalności organów samorządu gminnego..

12. Nadzór nad działalnością organów samorządów mieszkańców oraz opracowywania dla potrzeb rady gminy informacji o działalności samorządów.

13. Wykonanie i prowadzenie ewidencji uchwal i wniosków samorządów mieszkańców.

14. Realizacja inicjatyw i postulatów wysuwanych przez samorządy mieszkańców, utrzymanie stałego kontaktu z organami samorządu mieszkańców, przygotowanie spotkań, narad i konsultacji z organami samorządu i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie.

15. Obsługa dyżurów przewodniczącego rady, przyjmowanie skarg i wniosków obywateli, prowadzenie rejestru spraw zgłoszonych oraz podejmowanie działań w celu rozpatrzenia ich.

16. Obsługa techniczno
17. Prowadzenie spraw związanych z podziałem gminy na sołectwa.

18. Przygotowywanie zebrań wyborczych samorządów mieszkańców,

19. Prowadzenie biblioteki urzędowej, archiwum zakładowego, małej poligrafii, łączności telefonicznej, teleksowej, łączności radiowo - telefonicznej.

20. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przez pracowników urzędu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego urzędu.

21.Zamawianie pieczęci i tablic urzędowych.

22. Dbanie o właściwy wystrój budynku urzędu oraz organizację prawidłowej informacji wizualnej.

23. Gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami.

24. Zaopatrywanie pracowników urzędu w materiały biurowe i sprzęt biurowy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.

23. Wdrażanie postępu technicznego w zakresie mechanizacji prac biurowych

24. Gospodarka odzieżą ochronną i roboczą.

25. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.

26. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z urzędu.

27. Ewidencja aktów prawnych publikowanych i niepublikowanych.

28. Wydawanie i rozliczanie gońca z kart drogowych.

Załączniki:

oswiadczenie_rymarz_dzialalnosc-gosp.pdf  -> pobierz
Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z dnia 14 stycznia 2003
  Rozmiar: 250KB
  Data dodania: Friday, 12 October 2007, godz. 08:12
  Typ MIME: application/pdf
 




© 2003 Internet-Info