Referat Finansowy stanowisko ds. budżetowych inspektor - Elżbieta Nasinnik-Torhan 82-450 Stary Dzierzgoń 71 pok. nr 18 055 2761481 lub 82 wew. 42 055 2761483 e.torhan@starydzierzgon.pl Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie funduszu świadczeń socjalnych pracowników urzędu-
2. Sporządzanie list płac dla pracowników urzędu, naliczanie i rozliczanie zasiłków macierzyńskich, wychowawczych i chorobowych, składek emerytalne - rentowych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. Prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników urzędu.
4. Księgowanie dochodów i wydatków budżetowych urzędu,
5. Pisanie przelewów.
6. Sprawdzanie raportów kasowych.
7. Prowadzenie rachunku inwestycyjnego urzędu.
8. Prowadzenie księgi dziennik główny.
9. Wydawanie zaświadczeń o poborach dla pracowników urzędu.
10. Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS.
11. Wyliczanie dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników urzędu.
12. Prowadzenie funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej-
13. Prowadzenie ksiąg środków trwałych i wyposażenia OSP i urzędu.
Załączniki:
oswiadczenie_nasinnik-torhan_dzialalnosc-gosp.pdf-> pobierz
Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z dnia 14 stycznia 2003
Rozmiar: 261KB
Data dodania: Friday, 12 October 2007, godz. 08:14
Typ MIME: application/pdf
Rekord został dodany w
Wednesday, 9 July 2003, godz. 14:34. Wprowadził(a): Adam Jurczak.
Modyfikacja do tej wersji nastąpiła w
Wednesday, 20 September 2006, godz. 10:23. Zmodyfikował(a): Adam Jurczak. Powód modyfikacji: korekta edytorska.