Struktura organizacyjna
Ilość odsłon: 58869
|
|
|
Referat Organizacyjny i Spraw Obywalelskich Kierownik referatu: Elżbieta Zdrojewska stanowisko ds. organizacyjnych i płacowych pok. nr 10 05 2761481 lub 82 wew. 36 055 2761483 stary_dzierzgon@pro.onet.pl Zakres obowiązków: Pani Elzbiety Zdrojewskiej - kierownika referatu - należy prowadzenie następujących spraw:
1. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w urzędzie w realizacji rocznego planu działania urzędu oraz opracowywaniu i realizacji planów pracy.
2. Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg, wniosków i listów a w szczególności:
a) prowadzenie rejestru i ewidencji skarg, wniosków i listów,
b) nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwianiem skarg, wniosków i listów,
c) sporządzanie protokołów ze skarg w ramach przyjęć interesantów.
3. Kompletowanie protokołów z kontroli wewnętrznych w urzędzie i zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
4. Współdziałanie w przygotowywaniu sprawozdań, informacji i innych materiałów dla potrzeb rady i ich organów.
5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu.
6. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu, dyrektorów i kierowników podległych jednostek samorządowych Wójtowi Gminy.
7. Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników urzędu, zwolnień z pracy, awansowaniem i nagradzaniem.
8. Przygotowywaniem dokumentacji z zakresu: powoływania, zaszeregowania, awansowania i odwoływania dyrektorów, kierowników jednostek samorządowych, samorządowej instytucji kultury podległych Wójtowi Gminy.
9. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników urzędu.
10. Prowadzenie rejestru nagród jubileuszowych.
11. Rozliczanie wyjść prywatnych w godzinach pracy pracowników urzędu.
12. Prowadzenie gospodarki etatami i funduszem płac w urzędzie.
13. Wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych pracowniczych i rodzinnych.
14. Sporządzanie wniosków do Rejonowego Urzędu Pracy o wykonanie robót publicznych na terenie gminy.
15. Techniczna obsługa Komisji ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi na terenie gminy.
16. Współpraca z terapeutami prowadzącymi zajęcia w świetlicach środowiskowych.
17. Sporządzanie sprawozdań GUS dotyczące zatrudnienia w urzędzie i zbiorczych sprawozdań GUS szkół i przedszkola z terenu gminy.
18. Prowadzenie dokumentacji związanej z mianowaniem nauczycieli w poszczególnych szkołach na terenie gminy.
Załączniki:
oswiadczenie_zdrojewska_dzialalnosc-gosp.pdf -> pobierz
Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z dnia 14 stycznia 2003
Rozmiar: 255KB
Data dodania: Friday, 12 October 2007, godz. 08:06
Typ MIME: application/pdf
|
|
|