BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Struktura organizacyjna
Ilość odsłon: 58873

Referat Organizacyjny i Spraw Obywalelskich
Kierownik referatu: Elzbieta Zdrojewska
Stary Dzierzgon 71
82-450 Stary Dzierzgoń
Lokalizacja pok. nr 10
Telefon 05 2761481 wew. 36
Fax 055 2761483
Adres e-mail stary_dzierzgon@pro.onet.pl
Zakres obowiązków:
W zakresie spraw organizacyjnych i kadrowych:

1. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w urzędzie w realizacji rocznego planu działania urzędu oraz opracowywaniu i realizacji planów pracy.

2. Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg, wniosków i listów a w szczególności:

a) prowadzenie rejestru i ewidencji skarg, wniosków i listów,

b) nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwianiem skarg, wniosków i listów,

c) sporządzanie protokołów ze skarg w ramach przyjęć interesantów.

3. Kompletowanie protokołów z kontroli wewnętrznych w urzędzie i zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.

4. Współdziałanie w przygotowywaniu sprawozdań, informacji i innych materiałów dla potrzeb rady i ich organów.

5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu.

6. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu, dyrektorów i kierowników podległych jednostek samorządowych Wójtowi Gminy.

7. Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników urzędu, zwolnień z pracy, awansowaniem i nagradzaniem.

8. Przygotowywaniem dokumentacji z zakresu: powoływania, zaszeregowania, awansowania i odwoływania dyrektorów, kierowników jednostek samorządowych, samorządowej instytucji kultury podległych Wójtowi Gminy.

9. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników urzędu.

10. Prowadzenie rejestru nagród jubileuszowych.

11. Rozliczanie wyjść prywatnych w godzinach pracy pracowników urzędu.

12. Prowadzenie gospodarki etatami i funduszem płac w urzędzie.

13. Wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych pracowniczych i rodzinnych.

14. Sporządzanie wniosków do Rejonowego Urzędu Pracy o wykonanie robót publicznych na terenie gminy.

15. Techniczna obsługa Komisji ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi na terenie gminy.

16. Współpraca z terapeutami prowadzącymi zajęcia w świetlicach środowiskowych.

17. Sporządzanie sprawozdań GUS dotyczące zatrudnienia w urzędzie i zbiorczych sprawozdań GUS szkół i przedszkola z terenu gminy.

18. Prowadzenie dokumentacji związanej z mianowaniem nauczycieli w poszczególnych szkołach na terenie gminy.

W zakresie obsługi rady, samorządów wiejskich i techniczno - kancelaryjnych urzędu.

1. Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RZ.P. i rad gminy oraz organów samorządu mieszkańców i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów.

2. Obsługa kancelaryjne - biurowa w zakresie zleconym i merytoryczna Rady Gminy i jej organów, a w tym organizacyjnego przygotowania posiedzeń organów kolegialnych, opracowywania materiałów z obrad, uchwał, postanowień, oświadczeń, apeli i wniosków oraz przekazywania ich odpowiednim organom i czuwania nad ich realizacją przez właściwe organy i jednostki organizacyjne.

3. Zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję rady i komisji, zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad.

4. Prowadzenie rejestrów uchwał i postanowień rady gminy, oświadczeń i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych oraz czuwanie nad ich terminową realizacją i załatwianiem.

5. Pomoc przy opracowywaniu projektów planów pracy rady gminy i jej organów oraz informowanie zainteresowanych o zadaniach wynikających z uchwalonych planów.

6. Współdziałanie z przewodniczącymi właściwych komisji rady gminy, a w

szczególności w zakresie zapewnienia udziału komisji w przygotowaniu projektów uchwał, projektów aktów zawierających przepisy prawa miejscowego, koordynacji planów kontroli komisji oraz współuczestniczenie w czynnościach kontrolnych.

7. Opracowywanie informacji, ocen i wniosków dla potrzeb rady, a w szczególności dotyczących wykorzystania opinii i wniosków komisji przez organy, do których one były kierowane, prawidłowości i terminowości realizacji interpelacji i wniosków radnych, działalności komisji i radnych.

8. Przygotowywanie projektów spotkań radnych z wyborcami oraz dyżurów w okręgach wyborczych w celu przyjmowania wniosków, uwag i skarg mieszkańców.

9. Prowadzenie rejestru zarządzeń, decyzji Wójta Gminy.

10. Organizowanie w zakresie wskazanym przez radę gminy przeprowadzenie referendum gminnego.

11. Opracowywanie na zlecenie rady gminy materiałów i informacji oraz wniosków dotyczących działalności organów samorządu gminnego..

12. Nadzór nad działalnością organów samorządów mieszkańców oraz opracowywania dla potrzeb rady gminy informacji o działalności samorządów.

13. Wykonanie i prowadzenie ewidencji uchwal i wniosków samorządów mieszkańców.

14. Realizacja inicjatyw i postulatów wysuwanych przez samorządy mieszkańców, utrzymanie stałego kontaktu z organami samorządu mieszkańców, przygotowanie spotkań, narad i konsultacji z organami samorządu i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie.

15. Obsługa dyżurów przewodniczącego rady, przyjmowanie skarg i wniosków obywateli, prowadzenie rejestru spraw zgłoszonych oraz podejmowanie działań w celu rozpatrzenia ich.

16. Obsługa techniczno
17. Prowadzenie spraw związanych z podziałem gminy na sołectwa.

18. Przygotowywanie zebrań wyborczych samorządów mieszkańców,

19. Prowadzenie biblioteki urzędowej, archiwum zakładowego, małej poligrafii, łączności telefonicznej, teleksowej, łączności radiowo - telefonicznej.

20. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przez pracowników urzędu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego urzędu.

21.Zamawianie pieczęci i tablic urzędowych.

22. Dbanie o właściwy wystrój budynku urzędu oraz organizację prawidłowej informacji wizualnej.

23. Gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami.

24. Zaopatrywanie pracowników urzędu w materiały biurowe i sprzęt biurowy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.

23. Wdrażanie postępu technicznego w zakresie mechanizacji prac biurowych

24. Gospodarka odzieżą ochronną i roboczą.

25. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.

26. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z urzędu.

27. Ewidencja aktów prawnych publikowanych i niepublikowanych.

28. Wydawanie i rozliczanie gońca z kart drogowych.

W zakresie gońca.

1. Kierowanie samochodem służbowym.

2. Systematyczna dbałość o powierzony samochód i jego konserwację.

3. Terminowe wypełnianie kań drogowych i rozliczanie rachunków za paliwo.

4. Dokonywanie przeglądów technicznych auta.

5. Doręczanie i dostarczanie przesyłek, listów i pism mieszkańcom gminy -

6. Wyjazdy z pracownikami urzędu lub kierownikami podległych mu jednostek po terenie gminy i jazdach zamiejscowych.

7. Rozplakatowanie obwieszczeń Wójta Gminy i uchwał rady gminy po terenie gminy.

Załączniki:

oswiadczenie_zdrojewska_dzialalnosc-gosp.pdf  -> pobierz
Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z dnia 14 stycznia 2003
  Rozmiar: 255KB
  Data dodania: Friday, 12 October 2007, godz. 08:06
  Typ MIME: application/pdf
 




© 2003 Internet-Info