stanowisko ds. budżetowych Elżbieta Nasinnik-Torhan - inspektor pok. nr 18 055 2761481 lub 82 wew. 42 055 2761483 stary_dzierzgon@pro.onet.pl Zakres obowiązków: Pani Elzbiety Nasinnik-Torhan inspektora ds. budżetowych należy prowadzenie następujących spraw:
1. Prowadzenie funduszu świadczeń socjalnych pracowników urzędu-
2. Sporządzanie list płac dla pracowników urzędu, naliczanie i rozliczanie zasiłków macierzyńskich, wychowawczych i chorobowych, składek emerytalne - rentowych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. Prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników urzędu.
4. Księgowanie dochodów i wydatków budżetowych urzędu,
5. Pisanie przelewów.
6. Sprawdzanie raportów kasowych.
7. Prowadzenie rachunku inwestycyjnego urzędu.
8. Prowadzenie księgi dziennik główny.
9. Wydawanie zaświadczeń o poborach dla pracowników urzędu.
10. Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS.
11. Wyliczanie dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników urzędu.
12. Prowadzenie funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej-
13. Prowadzenie ksiąg środków trwałych i wyposażenia OSP i urzędu.
Załączniki:
oswiadczenie_nasinnik-torhan_dzialalnosc-gosp.pdf-> pobierz
Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z dnia 14 stycznia 2003
Rozmiar: 261KB
Data dodania: Friday, 12 October 2007, godz. 08:14
Typ MIME: application/pdf
Uwaga! To są dane archiwalne. Aby obejrzeć aktualną wersję dokumentu wybierz najnowszą z dostępnych poniżej.
Rekord został dodany w
Wednesday, 9 July 2003, godz. 14:34.