BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Przetargi
Ilość odsłon: 105287


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane. Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Lubochowo. Numer ogłoszenia: 315278 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzierzgoń , Stary Dzierzgoń, 82-450 Stary Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. (055) 2761481.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzierzgon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Lubochowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie, zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, obejuje zmianę układu funkcjonalnego wewnątrz budynku, szczelnego zbiornika na ścieki na działce nr 278 w miejscowości Lubochowo, Gmina Stary Dzierzgoń˝.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.90-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz legitymującej się przynależnością do branżowej izby samorządu zawodowego (dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane przez kierownika uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego), kierownik robót (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz legitymującej się przynależnością do branżowej izby samorządu zawodowego (dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane przez kierownika uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego), kierownik robót (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz legitymującej się przynależnością do branżowej izby samorządu zawodowego (dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane przez kierownika uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze tj. roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie budynków, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) 3) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej itd., które wspólnie z wykonawcą bądą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. Pod pojęciem podwykonawca nie należy rozumieć osób prawnych, jednostek organizacyjnych, nie posiadających osobowości prawnej itd., które będą dostarczały materiały, sprzęt bądź świadczyły usługi niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca, który nie dysponuje własnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do WYKAZU KADRY pisemne ZOBOWIĄZANIA innych podmiotów, które udostępnią mu osoby do wykonania zamówienia. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takimi osobami będzie dysponował przy realizacji zamówienia publicznego. 4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z OFERTĄ wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych; 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp.; 4) informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia -WYKAZ KADRY; oraz zobowiązania innych podmiotów (ZOBOWIĄZANIE), które udostępnią osoby do realizacji zamówienia; 5) informację o częciach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA REALIZOWANYCH PRZEZ PODWYKONAWCÓW (wykonawca, który będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców nie składa wykazu); 6) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz odpowiadających przedmiotowi zamówienia - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ wraz z dokumentami potwierdzaj ącymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem zamówienia zrealizowanego w podanym okresie należy rozumieć zamówienie zakończone i odebrane w w/w okresie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpraę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.starydzierzgon.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Gminy 82-450 Stary Dzierzgoń 71.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stary Dzierzgoniu, 82-450 Stary Dzierzgoń, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane z programu wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..
Informacja o rozstrzygnięciu:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty RG 341/2/2009 z dnia 12 października 2009 znajduje się w załączniku poniżej.




© 2003 Internet-Info